Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 90 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2562-07-12ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผักปลอดสารพิษของประชาชน ในจังหวัดนครปฐม Marketing Factors Affecting the Decision to Buy Organic Vegetables of People in Nakhon Pathom Provinceชัชวาลชาญชนกิจ, เพ็ชราภรณ์; อาภรณ์พิศาล, พรรณรัตน์; อาภรณ์พิศาล, ชนพงษ์
2562-07-12ภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงกับความพึงพอใจในการทำงานที่ส่งผลต่อความผูกพันต่อองค์การ ของพนักงานบริษัทผลิตปลากระป๋องแห่งหนึ่งในจังหวัดนครปฐม Transformational Leadership and Job Satisfaction Affecting to Organizational Commitment of Employees in a Canned Fish Company in Nakhon Pathom Provinceเจริญผล, เจนจิรา; แสงทอง, มัทณา; ปานยินดี, จันจิราภรณ์; ทองอุ่น, วรญา
2562-07-12การรับรู้คุณภาพการบริการทางการศึกษาที่ส่งผลต่อความพึงพอใจ ของนักศึกษาภาค กศ.พป. มหาวิทยาลัยราชภัฏนครปฐม Perception of Educational Service Quality Affecting Satisfaction of Part-time Undergraduate Students, Nakhon Pathom Rajabhat Universityตันหยง, พงษ์สันติ์; อาภรณ์พิศาล, ชนพงษ์; อิชยานันท์, เกียรติศักดิ์
2562-07-12ปัจจัยที่ส่งผลต่อการใช้บริการห้างสรรพสินค้าในจังหวัดนครปฐม ผ่านส่วนประสมทางการตลาด Factors Affecting the Use of Services of Department Stores in Nakhon Pathom Province through Marketing Mixอาภรณ์พิศาล, ชนพงษ์
2562-07-12แนวทางการยกระดับผลิตภัณฑ์แปรรูปจากปูนาเพื่อให้ได้รับมาตรฐาน OTOP Guideline in Upgrading Product Processing Field Crab for OTOP Standardแก้วคุ้มครอง, นิระชา; เหล็กดี, มัลลิกา; เขียวแก้ว, จีรภิญญา; ตรีชั้น, แพรวพรรณ
2562-07-12การพัฒนาแผนธุรกิจเชิงสร้างสรรค์สำหรับกล้วยไม้สกุลหวายตัดดอก ในเขตอำเภอกำแพงแสน จังหวัดนครปฐมอุ่นศิริ, มงคลมาส; บัวทอง, อรรถพันธ์; บูรณะสุวรรณ, เบ็ญจวรรณ; กอประเสริฐ, กนกพัชร
2562-07-12ปัจจัยที่ส่งผลสำเร็จในการประกอบธุรกิจปลากัดสวยงามเพื่อการส่งออกในจังหวัดนครปฐม Factors That Result in Successful Business of Beautiful Betta for Exporting in Nakhon Pathom Provinceเอกณรงค์พันธ์, ณัฐสินี; สิงห์แก้ว, สุดารัตน์; จวงครุฑ, กันตสัคค์; กอประเสริฐ, กนกพัชร
2562-07-12แรงจูงใจในการซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภค ในเขตจังหวัดนครปฐม A study of Motivations on Cosmetics Purchase Via Online Channels: A Case Study of Consumer in Nakhon Pathom Provinceเศรษฐ์ธีราธัญ, เฌอมินทร์; วิชะยะวงศ์, วัลลภา; ศรีสุวรรณ, พงศ์ชยนต์
2562-07-12ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผักไฮโดรโปนิกส์ของผู้บริโภคในเขตนครปฐม Factors Affecting Consumers ’Buying Decisions of Hydroponics Products in Nakhon Pathomบุญเหมาะ, จารุวรรณ; โคกเกษม, ประวีร์; คล้ายจันทร์พงศ์, ฐิติวัฒน์; แสงดวงดี, สุชาดา
2562-07-12การพัฒนาแผนธุรกิจธุรกิจสวนเลมอน จังหวัดนครปฐม The Development of the Lemon Garden Business Plan Nakhon Pathom Provinceเฉลิมกลิ่น, พงศ์สฎา; ผิวนวล, อารยา; จันทราสกุล, นิศารัตน์; แผ่นสูงเนิน, อะมิตา