Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-07-09Marketing Mix and Purchasing Behavior on Thai D essert of Consumer in Bangkok via InstagramPhuengphong, Nuanla-or; Samerjai, Chattayaporn; Vivadhnajat, Sasanant; นวลละออ พึ่งพงษ์; ศศนันท์ วิวัฒนชาต; ฉัตยาพร เสมอใจ
2020-07-09Factors affecting marketing mix in decision making to study in Matthayom 1 and 4 of Phattharayan Witthaya SchoolMakham, Nisarat; Chomsri, Petcharat; Siriseri, Siriporn; Numwong, Inthira; Tanyong, Pongsan; Nimitsadikul, Patcharakan; นิศารัตน์ มาคำ; เพชรรัตน์ โฉมศรี; สิริพร ศิริเสรี; อินทิรา นุ่มวงศ์'; พงษ์สันติ์ ตันหยง; พัชรกันต์ นิมิตรศดิกุล
2020-07-09Factors that influence client confidence in using applications (KMA) of Bank’s customer Ayudhya Public Company LimitedTaerungreaung, Nantapak; Pooripakdee, Santidhorn; นันทภัค แต่รุ่งเรือง; สันติธร ภูริภักดี
2020-07-09MARKETING MIX RELATED TO CONSUMER’S PURCHASING DECISION MAKING OF N95 MASKS AT THE CONVENIENCE STORE IN DIN DAENG, BANGKOK.Chindasri, Khwanjit; Panthong, Saiphin; Tansuwan, Kittibhop; ขวัญจิตร์ จินดาศรี; สายพิณ ปั้นทอง; กิตติภพ ตันสุวรรณ
2020-07-09Factors Affecting Generation Y’s Usage of MyMo application of the Government Savings Bank in BangkokWongkayay, Peerapol; Bejranonda, Somskaow; พีระพล วงศ์ขยาย; โสมสกาว เพชรานนท์