Issue Date | Title | Author(s) |
2021-07-08 | Comparison of achievements before and after class using domino games Radioactivity of grade 12 students at Wat Huai Chorakhe Wittayakhom School. | Phorangnok, Chalermchai; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2020-07-10 | Comparison of Activated Carbon Properties from used Wooden Chopsticks by Physical Stimulation | Pumnoi, Patsuwit; Mahakal, Worawut; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2020-07-09 | Comparison of Activated Carbon Properties from used Wooden Chopsticks by Physical Stimulation. | Pumnoi, Patsuwit; Mahakal, Worawut; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee; ภัฏศุภ์วิชญ์ พุ่มน้อย; วรวุฒิ มหากาล; กิตติพงษ์ เสียงเสนาะ; มัทนี เสียงเสนาะ |
2020-07-10 | Comparison of radiation shielding between fly ash rice husk ash brick and Shell | Patigran, Chotinan; Srisawang, Sujin; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2020-07-09 | Comparison of radiation shielding between fly ash rice husk ash brick and Shell | Patigran, Chotinan; Srisawang, Sujin; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee; โชตินันทร ปฏิการ; สุจินต์ ศรีสว่าง; กิตติพงษ์ เสียงเสนาะ; มัทนี เสียงเสนาะ |
2021-07-08 | Comparison of the Achievements of Physics subject is waves Superposition Principle the wave of Mathayomsuksa 5 students | Phorangnok, Chalermchai; Kornpresert, Thitima; Nokthong, Jongkhonnee; Tuscharoen, Suparat; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2020-07-10 | The development of physics achievement on behavior of waves for the secondary school level 5 using active learning | Kaewtabtim, Arisara; Mungphon, Janwimon; Rakdee, Kanokwan; Tuscharoen, Suparat; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2020-07-09 | The development of physics achievement on behavior of waves for the secondary school level 5 using active learning | Kaewtabtim, Arisara; Mungphon, Janwimon; Rakdee, Kanokwan; Tuscharoen, Suparat; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee; อริสรา แก้วทับทิม; จันทร์วิมล มุ่งผล; กนกวรรณ รักดี; ศุภรัตน์ ทัศน์เจริญ; กิตติพงษ์ เสียงเสนาะ; มัทนี เสียงเสนาะ |
2020-07-10 | The development of physics achievement on linear motion for the secondary school level 4 using Inductive method | Tosantia, Nattha; Tosantia, Natcha; Malinin, Kanjana; Tuscharoen, Suparat; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2020-07-09 | The development of physics achievement on linear motion for the secondary school level 4 using Inductive method | Tosantia, Nattha; Tosantia, Natcha; Malinin, Kanjana; Tuscharoen, Suparat; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee; ณัฎฐา โตสันเทียะ; ณัฐชา โตสันเทียะ; กาญจนา มะลินิล; ศุภรัตน์ ทัศน์เจริญ; กิตติพงษ์ เสียงเสนาะ; มัทนี เสียงเสนาะ |
2021-07-08 | Use of an interactive simulation subject Reflection and Refraction of students Grade 11, Srivichaiwittaya School | Pinnet, Natthaphat; Benpat, Jutarat; Srisamran, Chutima; Tuscharoen, Suparat; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |
2021-07-08 | The Using Infographic to Development of Learning Achievement and Learning Retention for Mass, Force and Law of Motion Lesson in Physics of Grade 10 Students at Sriwichaiwithaya School | Khumthong, Adisa; Seangmas, Nichanan; Peesar, Usara; Siengsanoh, Kittipong; Siengsanoh, Mattanee |