Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2561-03-29ความสัมพันธ์ของปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดกับการตัดสินใจซื้อสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ ที่ห้างสรรพสินค้าบิ๊กซี สาขานครปฐมอาภรณ์พิศาล, ชนพงษ์; ชัชวาลชาญชนกิจ, เพ็ชราภรณ์
2561-03-29ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าหมูแปรรูปจังหวัดนครปฐมตันหยง, พงษ์สันติ์
2562-07-12ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ ผ่านช่องทางตลาดกลางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ Marketing Mix Factors That Affecting Online Shopping Decisions Through E-Marketplaceชนะชัยสิทธิ์, สหพัชร์; กิตติอังกูรพร, อิสยาภรณ์; นิมิตรศดิกุล, พัชรกันต์
2562-07-12ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผักปลอดสารพิษของประชาชน ในจังหวัดนครปฐม Marketing Factors Affecting the Decision to Buy Organic Vegetables of People in Nakhon Pathom Provinceชัชวาลชาญชนกิจ, เพ็ชราภรณ์; อาภรณ์พิศาล, พรรณรัตน์; อาภรณ์พิศาล, ชนพงษ์
2562-07-12ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผักไฮโดรโปนิกส์ของผู้บริโภคในเขตนครปฐม Factors Affecting Consumers ’Buying Decisions of Hydroponics Products in Nakhon Pathomบุญเหมาะ, จารุวรรณ; โคกเกษม, ประวีร์; คล้ายจันทร์พงศ์, ฐิติวัฒน์; แสงดวงดี, สุชาดา